Beachvolejbal

Propozice turnaje, organizační náležitosti a časový harmonogram

Pro koho?

  • pro amatérské volejbalisty z celé ČR
  •  pro veřejnost - představení beachvolejbalu v netradiční kulise

 

Proč?

  • podpora pohybu a sportu
  • představení sportu široké veřejnosti a příblížení mládeži
  • zpestření v rámci Podbořanských letních slavností
  • zachování a rozvíjení dlouholeté tradice

 

Kdo?

  • organizátor PLS - Petr Ulke & Ivan Kruml (Sdružení RestArt)
  • dobrovolníci
  • Město Podbořany
  • Volejbalový klub Vroutek

 

Kde?

  • Náměstí T. G. Masaryka Podbořany

 

Kdy?

  • od 19. 6. do 20. 6. 2015

 

Cíle?

  • rozvoj soutěživostí a hravosti
  • rozvoj spolupráce a komunikace v beachvolejbalové a volejbalové komunitě
  • podnítit zájem veřejnosti
  • získat nové aktivní sportovce

 

 

Personální zajištění:

 

Hlavní organizační tým:

Stanislava Čapková

Václav Bláha

Mojmír Šebek ml.

 

Spoluorganizátoři

Město Podbořany

Petr Ulke, Ivan Kruml

VKV Vroutek

 

Rozdělení kompetencí a úkolů před turnajem a během něj Stanislava Čapková:

  1.  komunikace s pořadatelem slavností a Městem Podbořany
  2. zajištění prostoru
  3. přihlášky do turnaje
  4. prezentace pravidel, systému a časových rozvrhů přihlášeným účastníkům turnaje
  5. zajištění cen
  6. proviantní podpora zbytku organizačního týmu
  7. zajištění materiálního vybavení ( ploty, zábrany, kancelářské pomůcky, fixy, papíry aj., píštalky pro rozhodčí, síť, míče, pomezní čáry, kůli pro síť, kartóny, empire pro rozhodčí)
  8. dohled nad stavbou hřiště
  9. dohled nad probíhajícím turnajem
  10. pokladník turnaje
  11. návrh způsobu mediální komunikace turnaje – ve spolupráci s organizátorem PLS
  12. zajištění prezentace výsledků a sponzorů turnaje
  13. zajištění vyhodnocení, vyhlášení výsledků a předání cen

 

Václav Bláha:

  1. zajistit náhradní materiální vybavení ( ploty, zábrany)
  2. stavba hřiště
  3. rozhodčí v turnaji
  4. zajistit část sponzorů
  5. spolukoordinace turnaje
  6. konzultace herního systému turnaje
  7. zajištění části vybavení potřebných pro stavbu hřiště ( pásmo, provázek, měrka, hustilka, nářadí – kladivo, klíče, šroubováky)
  8. zajištění sezení pro diváky a sportovce

 

Mojmír Šebek ml.:

  1. Stavba hřiště
  2. Zajistit dobrovolníky na stavbu hřiště
  3. Zajistit část sponzorů
  4. Příprava herních systémů turnaje a časového harmonogramu
  5. Tvorba tabulek, „pavouků“, úprava pravidel
  6. Rozhodčí v turnaji
  7. Komunikace s hráči během turnaje, řešení připomínek apod.
  8. Kontrola bezpečnosti, vybavení a hřiště

 

VKV Vroutek:

  1. Zajistit Sponzorské dary
  2. Muži pomoct při rozhodování během turnaje mužů
  3. Konzultace herního systému
  4. Pomoc při úpravě hřiště během turnaje
  5. Vyhlášení výsledků a předání cen

 

Město Podbořany:

  1. Zaštiťuje Turnaj v rámci slavností
  2. Zodpovídá za dovoz a odvoz písku (písek je sponzorským darem) a pražců na náměstí
  3. Propůjčuje lopaty, hrábě na stavbu hřiště. Dále Síť, pomezní čáry, kůly pro síť, empire, divácké lavičky
  4. Zajišťuje výpomoc veřejně prospěšných pracovníků při stavbě a úklidu kurtu

 

 

Pořadatel Podbořanských slavností – Petr Ulke, Ivan Kruml:

  1. Zajišťuje část sponzorských darů a cen
  2. Zajišťuje medaile nebo poháry pro první tři v každé kategorii
  3. Zajišťuje diplomy
  4. Materiální vybavení (ploty, zábrany) – min. 20m 2m plotů s příslušenstvím (podstavce)
  5. Zajišťuje realizaci mediální propagace turnaje v rámci PLS – ve spolupráci s organizačním týmem turnaje
  6. Zajišťuje prezentaci sponzorů turnaje
  7. Zajišťuje uzavření prostoru vedle beachkurtu na náměstí T.G.M. – po dohodě s majitelem pozemku – Jednotou v době od 19. 6. (večer) do 21. 6. (večer)

 

Časový harmonogram

 

17.6

20:10 – 21:00 náměr hřiště

 

18.6.

7:00 sraz dobrovolníků, VPP, organizátorů

7:05 dovoz pražců, ohraničení hřiště začátek návozu písku

7:10 – 14:00 stavba hřiště, včetně natažení sítě

 

19.6.

10:45 prezence týmů turnaje „mixy“

11:00 – 21:00 Turnaj „mixy“

    21:45 h. vyhlášení výsledků beachvolejbalového turnaje a dekorování vítězů - "MIXY"

(Hlavní scéna)

 

20.6

8:15 prezence týmů hlavního turnaje „muži“

8:30 – 21:00 turnaj „muži

21:45 h. vyhlášení výsledků beachvolejbalového turnaje a dekorování vítězů - "MUŽI"

(Hlavní scéna)

 

STANISLAVĚ ČAPKOVÉ A VŠEM ORGANIZÁTORŮM I ÚČASTNÍKŮM TURNAJE DĚKUJEME ZA POMOC A SPOLUPRÁCI !

Sdružení RestArt